George Geplaatst: 1 december 2020 Auteur Delen Geplaatst: 1 december 2020 Sinds kort in bezit. Vraag over iTV. Wil graag uitzending pauzeren, stoppen enzovoorts. Heb ingesteld: Instellingen > Algemene instellingen > Geavanceerd > HbbTV-instellingen > HbbTV > Aan. Wat vergeet ik of doe ik fout ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 3 december 2020 Delen Geplaatst: 3 december 2020 In principe zou dit moeten werken ja, aangezien je de HbbTV instellingen hebt ingeschakeld. Wellicht kun je de nieuwste software proberen te installeren op de tv. Via onderstaande link vind je de meest recente software: https://www.philips.nl/c-p/43PUS7304_12/7300-series-4k-uhd-led-android-tv-met-driezijdig-ambilight/ondersteuning Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
George Geplaatst: 3 december 2020 Auteur Delen Geplaatst: 3 december 2020 Dank Marvin, dat had ik al gedaan. Kan het aan de provider Tele2 liggen ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 3 december 2020 Delen Geplaatst: 3 december 2020 Het kan zijn dat de tv-decoder van Tele2 niet goed werkt met interactieve tv functionaliteiten. Ik raad je inderdaad even aan om contact op te nemen met Tele2. Misschien dat zij tips hebben of een nieuwere decoder kunnen sturen. Ben zeer benieuwd wat nu precies de oorzaak is. Dus houd ons maar op de hoogte Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.