Martin Geplaatst: 14 januari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2021 Hallo, ik heb 3 bluetooth earphones. Tot voor kort pairden zij met mijn Samsung TV. Nu niet meer. De TV ziet wel de earphone staan, maar als ik op verbinden klik, dan blijft hij draaien en kan niet pairen. De earphone werken op smartphone, laptop en mp3 speler prima. De earphone zegt ook "ready for pairing" , maar de TV reageert niet. Wat te doen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 14 januari 2021 Delen Geplaatst: 14 januari 2021 Welk merk earphones heb je? Je kunt de tv even resetten naar de fabrieksinstellingen en kijken of je de hem kunt updaten met de nieuwste firmware. Om het koppelen te testen kun je ook even de router uitschakelen als deze vlakbij je tv staat. Deze kan nog wel eens storen op de Bluetooth frequentie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Martin Geplaatst: 14 januari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2021 Ga het proberen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Martin Geplaatst: 14 januari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2021 Heb ik gedaan, maar geen resultaat.Als ik op de TV op de knop verbinden klik, dan krijg ik ter zien "koppelen en verbinden" dat blijft rond gaan, maar geen resultaat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Martin Geplaatst: 15 januari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2021 Hallo, ik heb het modem een tijdje uitgeschakeld en nu doet alles het weer. Bedankt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pasterzop Geplaatst: 27 september 2022 Delen Geplaatst: 27 september 2022 Je kunt de tv even resetten naar de fabrieksinstellingen en kijken of je de hem kunt updaten met de nieuwste firmware.techzpod download mobdro Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.