Robert Geplaatst: 20 januari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2021 Hallo, Ik heb een Samsung TV ue65mu7000. Ik heb maar 1 usb aansluiting, maar ik wil met een usb hub meerdere apparaten aansluiten, kan dit? Er is nergens iets over te vinden op google. Alvast bedankt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 21 januari 2021 Delen Geplaatst: 21 januari 2021 Als het goed is zal dit gewoon werken. Wel zorgen voor een Hub welke geschikt is voor de aansluiting van de televisie (USB A of USB C) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Robert Geplaatst: 21 januari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2021 Bedankt, ga ik hem bestellen... kost maar 6 euro dus als het niet werkt is de schade beperkt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 21 januari 2021 Delen Geplaatst: 21 januari 2021 Precies, voor dat bedrag zeker het proberen waard! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.