Ga naar inhoud

Vraag over de gamemodus van Samsung TV


peigibark97

Aanbevolen berichten

Dus ik heb zojuist een Samsung Crystal UHD 7-serie tu700d gekocht. Ik heb nog nooit zo'n tv gehad en ik probeer de beste instellingen te vinden. Ik speel veel xbox, dus in de gamemodus moet ik het gewoon op auto laten staan ??of het aanzetten omdat ik kan zien dat het mijn xbox herkent omdat het Xbox-logo verschijnt wanneer ik de bron verander naar hdmi 1. Ik heb het gewoon niet gedaan weet of het automatisch is ingeschakeld, werkt het dan net zoals het is ingeschakeld wanneer ik de Xbox heb ingeschakeld? Dank je!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de beste gaming-instellingen raad ik aan om de Game Mode aan te zetten bij algemene instellingen. Vervolgens kun je de SDR en HDR instellingen optimaliseren.

SDR:
- Movie
- Contrast 45
- Sharpness 0
- Color 25
- Tint 0
- Color Tone Warm2
- Gamma 2.2

HDR:
- Hier kun je de instellingen laten zoals ze zijn. Eventueel kun je nog spelen met Brightness op 5, Contrast Enhancer op High.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...