Marius Geplaatst: 25 maart 2021 Auteur Delen Geplaatst: 25 maart 2021 Na het opstarten van mijn Philips TV met android staat de beeldstijl op HDR Persoonlijk of HDR Standaard, echter altijd met erg fletse of geen kleur, ook na terug te zijn gegaan naar alles opnieuw installeren. Nadat ik even de beeldstijl wijzig naar een andere beeldstijl, overal weer volop kleur. Weet iemand hoe ik dit goed krijg? Model: 49PUS6561/12 Serienummer: FZ3A1702042913 Softwareversie: QM163E.0.26.68.0 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 26 maart 2021 Delen Geplaatst: 26 maart 2021 Vervelend probleem, ik weet eigenlijk niet precies wat dit veroorzaakt. Is dit probleem recentelijk ontstaan? Dan heeft het misschien te maken met de firmware van de tv. Kun je een firmware update installeren? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.