Lennert Geplaatst: 27 juni 2021 Auteur Delen Geplaatst: 27 juni 2021 Hoi. Ik heb een vraag m.b.t. HDR10+ op Philips tv 55OLED705-12. Bij het bekijken van "HDR10+" films op Amazon krijg ik donker beeld. Alle andere type beelden op Amazone zoals "dolby vision" en "Dolby atmos" heb ik geen problemen mee. Nu heb ik zowel op Disney als Netflix (premium) geprobeerd een film te vinden die HDR10+ is, maar deze vind ik niet. Deze zijn allemaal "dolby vision" of "dolby atmos". En daar heb ik geen problemen mee. Zodoende kan ik niet controleren of Philips de HDR10+ niet waar maakt of dat Amazon een fout heeft aangezien andere aanbieders geen HDR10+ films aanbieden maar de andere types. Alle logos van "Dolby vision", "Dolby atmos" en "HDR10+" komen rechtsonder in het scherm van Philips zichtbaar indien ik een film of serie afspeel. Zodanig weet ik wel type kwaliteit er wordt afgespeeld. Wie heeft enige idee waar dit aan kan liggen? Want ik wil wel gebruik maken van de kwaliteit van Oled scherm en de films kunnen kijken van Amazon indien deze in HDR10+ worden uitgezonden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Danny Geplaatst: 4 juli 2021 Delen Geplaatst: 4 juli 2021 Beste, ik heb als zelfde probleem. Weet niet wat het is op prime video Als ik op YouTube kijk naar HDR10+ geeft de tv het niet rechts onder aan Maar op prime wel, maar beeld is donker. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
leroy Geplaatst: 8 juli 2021 Delen Geplaatst: 8 juli 2021 Heb hetzelfde met mijn tv Philips 55OLED705/12. Hierover contact met Philips gehad en waren op de hoogte van het probleem. Ik kreeg te horen dat ze bezig waren met een software update die het probleem moet verhelpen. Echter wisten ze niet wanneer deze klaar zou zijn. Als je hiervan ook ook een melding wilt doen bij Philips leggen ze misschien de Prio hoger om het sneller op te lossen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vincent Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Ik heb het 65 inch model vandaag ontvangen. Inderdaad het identieke probleem HDR10+ op Amazon Prime video is een drama. Donkere scenes zijn totaal niet zichtbaar. Gaat volgens mij inderdaad niet goed maar het ligt dus aan Philips en niet aan Amazon? Netflix en dergelijke draaien uitstekend. Waar kan ik de klacht indienen bij Philips? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Menno Geplaatst: 30 juli 2021 Delen Geplaatst: 30 juli 2021 Ik heb inderdaad exact hetzelfde probleem met dezelfde tv. Wanneer komt hier dan een software update voor? Gaat dit nog lang duren? Ik heb zelfs de tv laten kalibreren en dacht dat het aan instelling lag en heb nu dus alles weer lopen aanpassen. Voor niks de kalibratie gekocht. Waar kunnen we dit melden bij Philips ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 2 augustus 2021 Delen Geplaatst: 2 augustus 2021 Hier kun je bij Philips de nieuwste software updates vinden voor de tv: https://www.philips.nl/c-w/consumenten-ondersteuning/televisies Wellicht staat hier al een nieuwe update bij. Ook kun je hier contact opnemen met Philips om een klacht in te dienen over de HDR functie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.