peter Geplaatst: 20 augustus 2021 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2021 ik heb een phillips ambilight van iets ouder dan 2 jaar. het beeld trekt na ongeveer 30 minuten steeds naar boven en komt terug is positie. ik heb al met de kabels gespeeld die vanaf het tcon baord komen en de rechterkant die doet het. iemand een oplossing? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 23 augustus 2021 Delen Geplaatst: 23 augustus 2021 Treedt dit verschijnsel op bij elke zender en ook als je via Smart tv een film of serie streamt (Netflix bijvoorbeeld)? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
peter Geplaatst: 23 augustus 2021 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2021 Dag Marvin, Bedankt voor je reactie. Hij doet dit bij alles en pas na een 30 minuten. Ik heb gelezen dat er iets met de Line uitgang kan zijn en dat deze geblokkeerd zou kunnen worden maar weet niet waar. Enig idee? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 23 augustus 2021 Delen Geplaatst: 23 augustus 2021 Helaas geen ervaring met dit probleem, dus weet zo ook niet direct de juiste oplossing. Wellicht dat iemand anders op dit forum je nog van de gouden tip kan voorzien Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.