Ga naar inhoud

Analoge kanalen onzichtbaar maken


A1Boon

Aanbevolen berichten

Mijn schoonmoeder van 92 heeft een Samsung LE32B653T5PXXN tv toestel met een standaard kabel tv abonnement van Ziggo.

Ik heb alleen de digitale kanalen geprogrammeerd. Zolang zij de goede zenders kiest is alles OK. Maar als zij per ongeluk met de cijfertoetsen een kanaal kiest dat niet beschikbaar is schakelt de tv over naar analoog en geeft de tv een beeld met ruis.

Terugkeren naar de digitale kanalen kan niet (blijft in het analoge domein). Zij moet naar de guide gaan om weer naar digitaal te kunnen. Dit is voor haar verwarrend en ik heb van alles geprobeerd (resetten en aanmaken van favorieten en de favoriete kanalenlijst selecteren) om de analoge kanalen ontoegankelijk te maken, maar dit lukt niet.

Weet iemand een oplossing?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Marvin,
Dank je wel voor de moeite. Hopelijk komt er nog een slimme truc van iemand anders. Het lijkt een hebbelijkheid van (deze serie?) Samsung toestellen te zijn.
De Salora die ik na het wegvallen van de analoge kanalen op de slaapkamer heb geïnstalleerd kent dit probleem niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...