Olav den Biggelaar Geplaatst: 26 oktober 2021 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2021 Hallo, Wij hebben een Apple-TV aangesloten op onze Samsung TV. Daartussen zit een audio-extractor die naar onze geluidsinstallatie gaat. Werkt prima voor het streamen van muziek. Er is alleen één probleempje: Als ik ga streamen, gaat de TV automatisch aan door het HDMI signaal van de Apple-TV. Ik wil alleen geluid, maar als ik de TV uit zet, stopt het streamen. Als ik streamen weer hervat, gaat de TV weer aan. Op zich reageert de TV heel logisch op het nieuwe HDMI-signaal, maar is dit ook uit te zetten. Zodat de TV dus niet automatisch aan gaat door het HDMI-signaal? Bedankt voor het meedenken en groet, Olav Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 27 oktober 2021 Delen Geplaatst: 27 oktober 2021 Ik ben bang dat hier geen oplossing voor is. Op Samsung tv's zit een functie die ervoor zorgt dat er automatisch geschakeld wordt tussen HDMI poorten. Het automatisch schakelen tussen hdmi-poorten is een functie die sinds 2016 op Samsung tv?s te vinden is en niet door de gebruiker uit is te zetten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.