Kos Geplaatst: 3 januari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2022 Ik installeerde Jellyfin mediaserver en van tevoren nog een andere. Lukte beide niet. Daarna heb ik de tv totaal gereset. Ondertussen weet ik meer, maar niet dat dit me verder helpt. De tv geeft aan dat hij op het netwerk aangesloten is met de kabel. Het home menu ziet er onherkenbaar anders uit. De router, een FRITZ!Box, denkt daar anders over. Ook arp -a vindt niets. Maar Youtube werkt perfect. Inloggen met een Googleaccount lukt. Maar Videoland inloggen en netflix opstarten (fout NW-2-5) gaan beide fout. Ik verwacht dat het komt omdat ik een Ziggo router heb en daarachter de FRITZ!Box. Alles is op de FRITZ!Box aangesloten. Ik verwacht dat ik daar wat moet openzetten, alleen weet ik niet wat en hoe. Raar dat de internetbrowser op de tv en de internetsnelheidstest het doen met 80 en 20 Mbps, maar speedtest.net doet het niet. Zou er nog meer info nodig zijn, dan neem ik aan dat dat dan gevraagd zal worden. Alvast bedankt voor het lezen van mijn probleem. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.