r.conen Geplaatst: 29 mei 2014 Auteur Delen Geplaatst: 29 mei 2014 Telkens als ik me wil aanmelden bij mn Samsung account krijg ik zwart beeld. Wie weet hoe dit kan? En wat ik moet doen dat ik me wel kan aanmelden. Het gaat om de UE46F7000SL Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Geplaatst: 18 augustus 2014 Delen Geplaatst: 18 augustus 2014 Beste R. Conen, Vervelend dat u niet kunt aanmelden bij uw account. Als eerste mogelijkheid kunt u proberen om uw software van de televisie te updaten naar de laatste versie. Mocht dit niet helpen dan raad ik u aan het volgende te proberen. Stap 1. ci module +smartcard verwijderen stap 2. de tv resetten, daarna de smarthub resetten stap 3. anloog zender zoeken stap 4. controleren of je apps werken. stap 5. module insteken en digitaal zoeken. stap 6. controleren of je apps het doen. Succes ermee! Met vriendelijke groet, Marvin Grouw Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
r.conen Geplaatst: 22 augustus 2014 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2014 Goeiedag Marvin Wat jij zei werkt ook niet.. Hetgene wat werkt is: Kijken hoeveel Apps niet licht kleuren. (bijv 11) Dan software updaten.. Wachten... Dan naar Apps. Dan Zie je ineens een extra wit gekleurde app. Dus blijven er 10 over. Dan ga je weer naar updaten.. weer wachten Dan weer naar apps en er is weer een extra witte app. Dit doe je net zo vaak totdat alle apps wit gekleurd zijn en dan werk het aanmelden.. Jammer dat alles zo ingewikkeld moet zijn bij Samsung Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Geplaatst: 25 augustus 2014 Delen Geplaatst: 25 augustus 2014 Goed om te lezen dat het uiteindelijk wel gelukt is. Inderdaad spijtig dat het op een erg omslachtige manier moet. Toch hoop ik dat u verder veel plezier heeft van uw Samsung televisie! Groeten, Marvin Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.