Ga naar inhoud

aanmelden account lukt niet


r.conen

Aanbevolen berichten

  • 2 maanden later...
Beste R. Conen,

Vervelend dat u niet kunt aanmelden bij uw account. Als eerste mogelijkheid kunt u proberen om uw software van de televisie te updaten naar de laatste versie.
Mocht dit niet helpen dan raad ik u aan het volgende te proberen.

Stap 1. ci module +smartcard verwijderen
stap 2. de tv resetten, daarna de smarthub resetten
stap 3. anloog zender zoeken
stap 4. controleren of je apps werken.
stap 5. module insteken en digitaal zoeken.
stap 6. controleren of je apps het doen.

Succes ermee!

Met vriendelijke groet,

Marvin Grouw
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiedag Marvin
Wat jij zei werkt ook niet..
Hetgene wat werkt is:
Kijken hoeveel Apps niet licht kleuren. (bijv 11)
Dan software updaten.. Wachten...
Dan naar Apps.
Dan Zie je ineens een extra wit gekleurde app. Dus blijven er 10 over.
Dan ga je weer naar updaten.. weer wachten
Dan weer naar apps en er is weer een extra witte app.
Dit doe je net zo vaak totdat alle apps wit gekleurd zijn en dan werk het aanmelden..
Jammer dat alles zo ingewikkeld moet zijn bij Samsung
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...