Ga naar inhoud

aansluiting canaal digitaal


janvanarkel

Aanbevolen berichten

Graag advies
Voor mijn camping heb ik recent een UE40F5300 gekocht. Heb daar een oude decoder op aangesloten met canaal digitaal. Dat werkt. Maar ik wilde over op een inbouw module. Nieuwe witte insteek module gekocht van CD zelf, werkt niet. Op advies helpdesk CD nieuwe smartcard laten komen, werkt ook niet, nog wel in oude decoderen. Suggesties war ik nog zou kunnen proberen? Bij voorbaat dank. Jan vA
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Jan,

Ik heb de UE40F5300 even opgezocht en deze staat niet in de lijst van gecertificeerde televisies bij Canal Digitaal. Dit zou kunnen verklaren waarom hij niet werkt met de nieuwe module. Dat hij wel werkt met de oude decoder is mooi meegenomen. Vaak zal een niet gecertificeerde televisie wel werken met een CI+ module, maar dit is wel afhankelijk van het type module.

U kunt nog proberen om een Astoncrypt 1.07 module te kopen met firmware 2.26... dit is een merk module dat vaak bij elk merk televisie wel werkt!

Mocht dit ook niet de oplossing zijn, dan raad ik aan om dit probleem verder met CanaalDigitaal te bespreken om te zien wat zij er nog aan kunnen doen!

Succes ermee!

Met vriendelijke groet,

Marvin
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...