Ga naar inhoud

Dennis

Members
  • Aantal items

    1
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

    Nooit

Dennis's prestaties

Nieuwster

Nieuwster (1/10)

0

Reputatie

  1. Ja uiteraard ligt het aan de app. Als het eerst wel heeft gewerkt en er is in de tussentijd geen firmware/update van het toestel geweest... Het is natuurlijk wel een nieuwe app, en te bedenken dat het nog steeds niet overal is uitgerold (veel landen in Europa krijgen het pas in maart).
  2. Hi, Ik kwam er per toeval achter en heb het ook niet heel makkelijk kunnen reproduceren. Het kwam in ieder geval omdat ik mijn soundbar los had gekoppeld en de Disney+ app mij helemaal niks meer liet afspelen. Na herstart werkte Dolby Vision (kreeg alleen geen melding en het haperde heel erg). Koppel de soundbar of receiver weer aan, en de app flipt hem weer. Heel vreemd.
  3. Ik heb sinds 30 februari een Philips TV met Android TV en Dolby Vision werkte prima. Echter heb ik deze om moeten ruilen en nadat ik een nieuw exemplaar terug had gekregen werkte het niet meer. Wat blijkt, 8 februari is er een update geweest van de app. Ik vermoed dat dat het probleem is en Disney het dus moet oplossen. Helemaal iets onbegrijpelijks: Daarnet merkte ik dat Dolby Vision wel werkt als ik mijn soundbar loskoppel en de televisie herstart! Ik weet ook niet of Dolby Atmos ooit heeft gewerkt want ik heb pas een Dolby Atmos soundbar sinds de foutieve update...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...