Ga naar inhoud

FrankH

Members
  • Aantal items

    1
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

    Nooit

FrankH's prestaties

Nieuwster

Nieuwster (1/10)

0

Reputatie

  1. Dank voor je reactie. Je suggestie bleek een terechte. Ik had eerder wel de 'Tijd automatische uitschakeling' (welke stond à 3 uur) uitgeschakeld, maar de 'ECO-stand' (waardoor elke 4 uur uit) stond nog wel aan. Deze heb ik nu ook uitgezet. De automatische uitschakeling komt nu niet meer voor. Na bovenstaande heeft de narrowcasting achtereenvolgens een uur of 8 gedraaid (dat was nog niet eerder gelukt!), maar toen sprong deze alsnog weer op het eerder genoemde 'pauzescherm' met landschap waarbij linksonder staat 'Chromecast ingebouwd' en rechtsonder de tijd. Hier blijft deze vervolgens op staan. Soms springt die bij aan- en uitzetten meteen weer op narrowcasting, maar soms ook niet. Er bleken dus verschillende problemen/oorzaken te spelen. Heeft iemand alsnog stiekem een idee voor de laatste? Kan dit ook nog een internetprobleem?
  2. Dank voor je reactie. Nog niet (helemaal) opgelost vrees ik. Maar nu zag ik ook een ander patroon vooraf dat de televisie uitging. Nu kwam er een pop-up met als titel 'Autom. Uitsch.' met daaronder volgende tekstblokje: Tv wordt automatisch uitgeschakeld. Selecteer OK om de tv ingeschakeld te houden. Tijd over: 38Sec. (en toen telde die af alvorens uit te vallen). Dit is weer een ander probleem dan het eerder vermelde 'pauzescherm' vooraf uitval. Weet iemand iets van dit probleem met 'automatische uitschakeling' en hoe dit op te lossen?
  3. Sinds enkele maanden gebruiken we een Samsung televisie voor narrowcasting via een mediaplayer aangesloten op de HDMI-1 poort. Dit werkt op zich goed, maar om de paar uur (en soms om de 5 minuten, het lijkt willekeurig) springt de televisie vanzelf op een soort 'pauzescherm' met rotslandschap waarbij linksonder staat 'Chromecast ingebouwd' en rechtsonder de tijd. Als je dan niks doet valt de televisie na verloop van tijd uit. Ik snap niet hoe dit kan en weet niet wat de oplossing moet zijn. Ik heb onder instellingen onder SYSTEEMBEHEER de Tijd Automatische Schermbeveiliging uitgeschakeld. Dit stond aan, maar het probleem is alsnog niet verholpen. Vervolgens heb ik onder instellingen onder BEHEER EXTERNE APPARATEN de Anynet+ (HCMI-CEC) uitgezet. Dit stond aan, maar het probleem alsnog niet verholpen. Nu weet ik het niet meer. Het moet wel aan de televisie en/of aangesloten apparaten liggen, want op andere televisie werken dezelfde mediaplayers wel prima en loopt de narrowcasting de hele dag door. Weet iemand een (te proberen) oplossing?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...