Ga naar inhoud

koelvrcomb houdt er mee op na ontdooien


Ineke

Aanbevolen berichten

Ik heb een koelvriescombinatie van exquisit, nu zo'n vier jaar. Nadat ik hem afgelopen ontdooide vanwege het lawaai dat hij maakte koelde hi niet meer. Alles kan ik weggooien. Mijn broer zegt dat het zee waarschijnlijk een lek in het circuit van de koelvloeistof is. Is dat te repareren en zo ja wat kost dat?
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de ijskast ontdooit door de thermostaat op 0 te zetten. Ik weet niet wat de compressor is of hoe die klinkt maar er slaat wel een motor aan als ik de thermostaat aanzet. Helaas leidt dat niet tot koude. Wat betekent dat volgens ijsklontje?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Toevallig met een scherp voorwerp het ijs er af gestoken ?
Als er twee compressoren in zitten kan de thermostaat van het koelgedeelte defect zijn.

Als er maar 1 compressor in zit lijkt me dat uw broer gelijk heeft, de kast is dan normaal gesproken afgeschreven.
Verhelpen van de lekkage is meestal niet mogelijk en vaak ook prijziger dan een nieuwe kast.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...