Gast Geplaatst: 10 september 2011 Delen Geplaatst: 10 september 2011 Beste forumleden, Ik heb een bouknecht koelkast, waarvan de temperatuur niet laag genoeg komt. De pomp draait niet te veel. Ik heb het huis van de thermostaat verwijderd en daar zitten twee kruiskopschroeven. Volgens mij voor de laagste temp, en de ander voor het verschil tussen in- en uitschakelen. Weet iemand welke schroef ik moet verdraaien voor een lagere temp. en welke draairichting? Met alvast hartelijk dank!!, Hans Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ijsklontje Geplaatst: 5 oktober 2011 Delen Geplaatst: 5 oktober 2011 Niet aan beginnen, dat komt heel precies en is niet zo uit de hand te doen, ik zal er zelf nooit aan beginnen. Een nieuwe thermostaat kost de hele wereld niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.