Jan Geplaatst: 15 september 2011 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2011 Beste lezer, Wij hebben al een aantal jaren een tweede koelkast met vriesvak in de schuur staan. De laatste tijd koelt hij niet meer, vriezen doet hij nog wel. Enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn en hoe dit te verhelpen? Bvd voor de reactie, Jan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ijsklontje Geplaatst: 5 oktober 2011 Delen Geplaatst: 5 oktober 2011 Bij een kast met twee thermostaten kan de thermostaat van het koelgedeelte defect zijn. Bij 1 thermostaat voor de hele kast: Kijk het nog een tijdje aan, waarschijnlijk zit er een lek in het koelsysteem, als dat zo is zal na verloop van tijd ook het vriesgedeelte niet meer werken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
goud Geplaatst: 14 januari 2015 Delen Geplaatst: 14 januari 2015 De koelkast doet niets meer. De binnenverlichting brandt nog wel. Op het internet lees ik als mogelijke oorzaken: - thermostaat defect; - compressor defect. Hoe kan ik vaststellen of de thermostaat defect is, zonder eerst een nieuwe thermostaat te kopen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johan Groenewald Geplaatst: 1 oktober 2019 Delen Geplaatst: 1 oktober 2019 Hoi Marvin sorry late reactie druk met werken . de koelkast temperatuur blijft mooi staan op de ingestelde graden .Dankjewel voor je hulp en ik hoop dat we elkaar voorlopig niet meer spreken GR johan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ron Geplaatst: 2 maart 2022 Delen Geplaatst: 2 maart 2022 er zit geen knopje in de koelkast om de temperatuur te regelen, wat is nog meer n mogelijkheid? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.