randy_joosten Geplaatst: 17 september 2011 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2011 Sinds deze week bevriezen mijn producten in het koelgedeelte van de koelkast. Ik heb een amerikaanse koelkast van whirlpool. Weet iemand wat de oorzaak hiervan kan zijn? M.v.g. Randy Joosten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ijsklontje Geplaatst: 5 oktober 2011 Delen Geplaatst: 5 oktober 2011 Mogelijk een defecte thermostaat, schakel een (plaatselijke) monteur in als u hier geen ervaring mee hebt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
albert Geplaatst: 1 november 2017 Delen Geplaatst: 1 november 2017 hallo mijn liebherr CNPesf3913 snr 9989484-00 blijft maar koelen en alles bevriest. Ik heb de voeler vervangen en toen deed ie t 2 dagen goed maar nu weer hetzelfde probleem. Wat is de oorzaak en hoe kan ik t repareren. Albert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.