Marcel de Vries Geplaatst: 20 september 2011 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2011 Een aantal dagen geleden heb ik een prachtige Amerikaanse koelkast van LG aangeschaft. Nadat de koelkast op de waterleiding was aangesloten heeft hij één keer ijsblokjes gemaakt en daarna niets meer. Bij het zoeken naar de storing bleek dat er geen water in het bakje komt waar de blokjes worden gemaakt. Koud water tappen gaat wel goed. Kan iemand uitleggen wat de mogelijke oorzaak zou kunnen zijn. Waterdruk staat er wel op Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ijsklontje Geplaatst: 5 oktober 2011 Delen Geplaatst: 5 oktober 2011 U hebt twee jaar garantie op de kast dus de leverancier bellen en niet zelf aan knutselen, dat kan u de garantie kosten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jmh van os Geplaatst: 10 januari 2016 Delen Geplaatst: 10 januari 2016 ik heb hetzelfde probleem alleen mijn koelkast is al 9 jaar oud maar wwet iemand wat de oorzaak kan zijn bvd Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 13 januari 2016 Delen Geplaatst: 13 januari 2016 Goedemorgen! Een mogelijke oorzaak hiervoor is dat de waterslang bevroren is of dat er teveel ijsaanslag rondom het systeem van de ijsblokjesmachine zit. Probeer dit te verhelpen door de koelkast eens helemaal te laten ontdooien en hem goed schoon te maken. De kans is aanzienlijk dat dit het probleem al kan verhelpen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.