koen Geplaatst: 1 oktober 2011 Auteur Delen Geplaatst: 1 oktober 2011 Op mijn nieuwe AEGkoelkast met diepvriesvak bovenaan vormt zich steeds een plasje water. Bovenop de koelkast dus. Ik heb me een breuk gezocht naar hoe ik er toch telkens in slaagde net op diezelfde plek water te morsen maar ben tot het besluit gekomen dat ik het niet ben die morst maar dat het plasje steeds weer uit de koelkast komt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ijsklontje Geplaatst: 5 oktober 2011 Delen Geplaatst: 5 oktober 2011 De leverancier bellen, u hebt twee garantie op het apparaat. Waarschijnlijk zit er een gaatje in de isolatie, condens slaat neer op koude plaatsen en vormt dan een plasje water. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
koen Geplaatst: 6 oktober 2011 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2011 Heb ik gedaan ijsklontje. Ik dacht ook al dat het zoiets was. Bedankt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.