Ga naar inhoud

gaatje in binnenwand koelkast


renpo

Aanbevolen berichten

Ik heb met een scherp voorwerp een beetje ijs van de binnen kant van het vriesgedeelte geschraapt. Hierbij is een miniem gaatje ontstaan (bijna niet te zien). Uit dit gaatje komt af en toe een druppeltje rode vloeistof die eigenaardig ruikt en de koelkast begon te brommen. Ik heb inmiddels het gaatje dichtgemaakt en de koelkast bromt niet meer. Hoe lang duurt het voor de vriezer weer normaal vriest en het koelgedeelte weer koud is. Wat is de rode vloeistof?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 jaren later...
Beste Renpo,

Deze rode vloeistof kan koelvloeistof zijn wat uit het gaatje lekt. Heeft u het gaatje gedicht met isolatiemateriaal? En koelt de koelkast inmiddels weer goed, dan is er verder niks aan de hand.

Mocht de koelkast niet meer goed koelen raad ik u aan om de fabrikant te benaderen, die kunnen u verder helpen en eventueel een monteur langssturen.

Met vriendelijke groet,
Marvin
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...