Gast Geplaatst: 26 november 2011 Delen Geplaatst: 26 november 2011 Ik heb een Siemens KG31V422/01FD en wil weten waar de temperatuursensor (binnen in de kast) zit. Ik heb het probleem dat de koelsensor de motor uitzet omdat het koelgedeelte koel genoeg is. Hierdoor ontdooit langzaam het vriesgedeelte. Nu wil ik proberen om de sensor te overroulen door deze met een relais af en toe de motor aan te zetten. Kan iemand mij zeggen waar deze sensor zit? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Geplaatst: 18 september 2014 Delen Geplaatst: 18 september 2014 Goedemorgen, Ik heb even voor u gezocht, maar kan helaas niet exact vinden waar deze sensor zich bevindt in de koelkast. Ik raad u aan om contact op te nemen met Siemens. Zij kunnen u vast verder helpen! Met vriendelijke groet, Marvin Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.