Renske Geplaatst: 17 januari 2012 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2012 Hallo, Wij hebben hier een LG Amerikaanse koelkast en sinds kort geeft hij in het display een melding: ER FF Hij blijf echter wel koelen en hij blijft het doen, maar na enige tijd komt het display in zijn normale toestand maar start vervolgens bij de start temperaturen van -19 in de vriezer en 3 graden in het koelgedeelte, terwijl wij heb hebben ingesteld op andere temperaturen. Wat zou dit probleem kunnen zijn? Iets met de thermostaat? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Geplaatst: 18 september 2014 Delen Geplaatst: 18 september 2014 Beste Renske, Via onderstaande link komt u bij de handleiding van desbetreffend model. Misschien dat u hierin exact kunt vinden wat deze meldingen inhouden. http://www.lg.com/nl/ondersteuning-product/lg-GR-P207DXZ# Met vriendelijke groet, Marvin Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ben Heus Geplaatst: 26 juni 2019 Delen Geplaatst: 26 juni 2019 onderaan de deur ligt sinds kort iedere dag een verse plas water. Geen idee waar het vandaan komt. Ik heb de waterkraan nog niet aangesloten dus daar komt het niet vandaan (lijkt mij). Iemand enig idee wat ik eraan kan doen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 28 juni 2019 Delen Geplaatst: 28 juni 2019 Meestal is dit condenswater, wat niet goed weg kan lopen in de koelkast. Bij de achterwand in de koelkast zit als het goed is een condenswaterafvoergaatje. Deze kan verstopt zitten. Met een sateprikker met wc papier erop kun je deze afvoer schoonmaken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.