habibe Geplaatst: 29 juli 2012 Auteur Delen Geplaatst: 29 juli 2012 Hoi allemaal, Ik had een vraagje. Ik heb mijn handleiding kwijt.En weet niet wat de het lampje rood knippert. Ik heb het over een miele koelkast Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
HandleidingKwijt Geplaatst: 4 augustus 2012 Delen Geplaatst: 4 augustus 2012 Beste, Als je het typenummer doorgeeft, dan kunnen we je misschien helpen aan de juiste handleiding. Met vriendelijke groet, HandleidingKwijt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Orhan Geplaatst: 31 december 2018 Delen Geplaatst: 31 december 2018 Hotpoint-Aristona koelkast blijven oranje lampjes van supermodel en super Freeze knipperen wat moet ik doen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 2 januari 2019 Delen Geplaatst: 2 januari 2019 In de meeste gevalle duidt dit op teveel ijsvorming in het vriesgedeelte. Je kunt dit oplossen door de koelkast uit te schakelen en te laten ontdooien. Vervolgens helemaal schoonmaken. Dag uitlaten staan en de volgende dag weer inschakelen. Als het goed is moeten de lampjes dan niet meer knipperen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.