leon Geplaatst: 30 juli 2012 Auteur Delen Geplaatst: 30 juli 2012 Hallo ik heb een oude bosch koelkast zo een met een bolle deur uit ik schat 1955. maar ik mis hiervan de deur opener "klink". In elk geval wat aan de buiten kant zit. Weet iemand waar ik deze zou kunnen kopen. Mvg Leon Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
w.g.klink Geplaatst: 14 augustus 2013 Delen Geplaatst: 14 augustus 2013 ik heb eentje staan(werkend 53 jaar oud) het beestje is te koop ivm aanschaf nieuwe.........dus...... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
w.g.klink Geplaatst: 14 augustus 2013 Delen Geplaatst: 14 augustus 2013 eventueel foto beschikbaar Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
leon Geplaatst: 15 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 15 augustus 2013 Dat zou geweldig zijn. Heb je misschien een foto dan?? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.