Ben Smits Geplaatst: 7 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2012 AEG SANTO K71203-41 inbouwkoelkast zonder vriesgedeelte, ~ 7 jaar oud. probleem: achterwand vormt dikke ijslaag, compressor slaat niet af, groentes vriezen aan. we hebben de koelkast ontdooit, schoongemaakt, gezorgd dat afwateringsgootje open is. deurrubbers lijken goed te zijn. thermostaat op stand 1, temperatuur onderin 3gr, dus koelen lijkt geen probleem, maar de koelkast slaat niet meer af. Hoe kom ik er achter of dit een thermostaat probleem is of dat er te weinig koelvloeistof inzit? kan ik de thermostaat doormeten - testen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Geplaatst: 18 september 2014 Delen Geplaatst: 18 september 2014 Beste Ben, Dit kan verschillende oorzaken hebben. Een mogelijk oplossing is het vervangen van het thermostaat. Maar ik raad u eerst aan om goed alle rubbers te controleren. Als deze niet meer goed functioneren ontsnapt er lucht uit de koelkast... Met vriendelijke groet, Marvin Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.