F A de jongh Geplaatst: 27 juni 2015 Auteur Delen Geplaatst: 27 juni 2015 goedendag ik heb een proffesionele miele pw 5065 en ik wil graag de schuimdetectie werwijderen ik weet alleen niet welke stekker het is Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Geplaatst: 29 juni 2015 Delen Geplaatst: 29 juni 2015 Goedemorgen! Ik weet zo niet op welke manier de schuimdetectie bij dit model wasmachine is uit te schakelen. Ik heb uw vraag neergelegd bij Miele en zodra ik reactie heb zal ik u dit laten weten! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Geplaatst: 29 juni 2015 Delen Geplaatst: 29 juni 2015 Het onderstaande antwoord heb ik van Miele ontvangen: Schuimdetectie is in deze machine een vastgelegd controlesysteem . Er is dan ook geen programmeerfunctie om deze functie uit te schakelen. Mocht er toch sprake zijn van overschuiming tijdens het wassen, dan is een kritische blik omtrent de dosering zeer gewenst. Bij automatische zeepdosering ( lees vloeibaar via doseerpomp ) adviseer ik om contact op te nemen met de betreffende zeepleveranciers om de dosering bij te stellen. Groeten, Marvin Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
F A de jongh Geplaatst: 29 juni 2015 Auteur Delen Geplaatst: 29 juni 2015 Marvin bedankt voor je reactie het probleem doet zich voor bij gebruikte kleding maar ik denk dat overdosering het grootste probleem is Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.