Ga naar inhoud

Smeg


Bernhard Kerkhoff

Aanbevolen berichten

Beste heer/mevrouw,

Een aantal jaar geleden heb ik een smeg bij u gekocht en nooit problemen mee gehad. Totdat ik de smeg ben gaan verhuizen. Tijdens de verhuizing is er een soort water aan de achterkant van de koelkast uitgelopen en nu ik hem aan doe hoor ik eerst een soort van opstarten en daarna word hij niet koud. Ook het molentje in de koelkast zie ik niet draaien. Waar kan dit aanliggen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 jaren later...
Beste Bernhard,

Hoe heeft u de koelkast vervoerd? De beste manier om een koelkast te vervoeren is rechtop. Dit in verband met de koelvloeistof die zich in het apparaat bevindt. Voordat u de koelkast weer aansluit moet u hem minimaal 4 uur uit laten staan.

Een oude/gebruikte koelkast kan gaan lekken als hij liggend vervoert wordt...

Als een koelkast of vriezer niet meer koud genoeg wordt komt dit meestal omdat er niet voldoende gas meer in zit, vroeger kon dit weer opgevuld worden maar tegenwoordig mag dit niet meer om milieu technische redenen, dus dan is het helaas einde verhaal koelkast/vriezer.

Met vriendelijke groet,
Marvin
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...