Igor Stok Geplaatst: 28 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 28 september 2012 Van mijn indesit koelkast blijft de motor lopen en wordt de koelkast zeer koud. Motor slaat niet meer af. Zet ik hem handmatig uit dan slaat hij na enige tijd weer aan. Is de start stop schakelaar defect? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rob Geplaatst: 1 oktober 2012 Delen Geplaatst: 1 oktober 2012 Ik sluit me aan bij deze vraag. Ik heb een koelvries-combinatie van Indesit. Zelfde probleem, draait bijna continu. Zet ik hem uit, dan slaat hij binnen 10 minuten weer aan. Thermostaat op minimum gezet. Maar in het koelgedeelte is de achterwand met aanslagdruppels stijf bevroren. Ook de vriezer is kouder dan ooit. In vanilleijs kom je nog niet met een mes in... Wat kan het probleem zijn? De kast staat in een ruimte waar het continu 17 graden is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marc Geplaatst: 22 maart 2013 Delen Geplaatst: 22 maart 2013 Ik heb hetzelfde probleem met een Indesit, de compressor blijft lopen, maakt herrie, het rooster achterop is koud en op de scheiding tussen koelvak en vriesvak is het din gewoon warm! enig idee wat dit kan zijn, of is dit gewoon een gevalletje stortplaats? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.