rekkers Geplaatst: 1 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2013 Hallo, Ik wil de thermostaat vervangen van mijn koelkast Whirlpool ARG 955/3. Nu is de vraag: Hoe krijg ik het kapje van de deurschakelaar waar het lampje en de thermostaat achter zit eraf zonder deze kapot te maken. Ik zie ook geen schroefjes te zitten? graag uw reactie met vriendelijke groet, John rekkers Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Geplaatst: 18 september 2014 Delen Geplaatst: 18 september 2014 Beste John, Via onderstaande link vindt u een handige uitleg over het zelf vervangen van een thermostaat. Misschien dat u hier iets aan heeft, http://www.onlineonderdelenshop.nl/blog/hoe-u-de-thermostaat-van-uw-koelkast-kunt-vervangen/ Succes! Met vriendelijke groet, Marvin Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lammers Geplaatst: 8 april 2017 Delen Geplaatst: 8 april 2017 Bij dit model moet je niet de draaiknop verwijderen, deze breekt af! De stekker moet er eerst uit voor de veiligheid. Knijp de vrij zachte "deurschakelaar kap" van boven en onder flink in, en trek hem naar je toe met enig beleid. Deze drukknop en de veer erachter komen los. Vervolgens is er 1 schroefje te verwijderen. Trek daarna het gehele "thermostaatkastje" iets naar je toe en opzij. (Achterin haakt deze in de zijwand). Nu kun je de thermostaat en draden benaderen. Let erop het dunne buisje niet te knikken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
René de Fouw Geplaatst: 26 januari 2019 Delen Geplaatst: 26 januari 2019 Beste Lammers, dit was de informatie waar ik naar zocht... Hartelijk dank Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.