Loes Geplaatst: 11 juni 2013 Auteur Delen Geplaatst: 11 juni 2013 onder de onderste lade van mijn zelfontdooiende Samsungcombinatie RL 34, vormt zich ijs. het komt van linksachter naar voren en dan onder de deur door als lekwater. wie heeft hier ook ervaring mee of weet wat de oorzaak kan zijn? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rumoer Geplaatst: 6 juli 2013 Delen Geplaatst: 6 juli 2013 Loes, zie mijn bericht: Geplaatst door: Rumoer Geplaatst op: 31-03-2013 19:06 Ik heb geen reacties gehad tot dusver. groet, Rumoer Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lies Geplaatst: 26 juli 2013 Delen Geplaatst: 26 juli 2013 ook ik heb last van ijsvorming onderin de vriescombinatie evenals Loes. Geen idee wat ik ertegen kan doen. Help!!!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loes Geplaatst: 26 juli 2013 Auteur Delen Geplaatst: 26 juli 2013 HET ZIT EM IN DE NAAM ZEKER Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stans Geplaatst: 24 augustus 2013 Delen Geplaatst: 24 augustus 2013 bij mij gebeurt exact hetzelfde. Ik heb de RL40 ook van Samsung. Iedere paar dagen moet ik een 2 cm dik plakaat ijs onder de vriesla vandaan halen. Anders lekt er water links voor en gaat de deur minder goed dicht. Het is super irritant. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loes Geplaatst: 24 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2013 exact hetzelfde bij mij. ik heb nu via FB (samsung nederland) contact. mogelijk hebben zij een suggestie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sjaak Geplaatst: 25 augustus 2013 Delen Geplaatst: 25 augustus 2013 Ook ijsvorming in het vries gedeelte samsung rl 34 wat is hier van de oorzaak? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loes Geplaatst: 25 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2013 allemaal maar even naar FB (SAMSUNG NEDERLAND) ? misschien helpt dat. mijn reactie (Loes de Jong) vind je bij 21 augustus. "recente berichten van anderen". Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loes Geplaatst: 25 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2013 via TrosRadar het volgende gevonden: het blijkt een veelgehoorde klacht te zijn van de Samsung nonfrost combinaties en Samsung geeft niet thuis. ga naar TrosRadar en gebruik de volgende link in het artikel: "Het hele verhaal en de diverse reactie van eveneens diep teleurgestelde Samsung klanten daarop lezen kan hier" Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loes Geplaatst: 14 oktober 2013 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2013 ik heb de hele handel inmiddels 48 uur laten dooien. tot nu toe (14 dagen) nog geen ijsvorming. ben heel benieuwd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pieter Geplaatst: 7 juli 2016 Delen Geplaatst: 7 juli 2016 Samsung amerikaanse koelkasten hebben een ontwerpfout. Na verloop van tijd bevriest de afvoer en vormt zich ijs in de onderste sectie. Oplossing; Haal de laden en bakken eruit schroef het achterpaneel los in de vriezer wrik deze voorzichtig naar voren, pas op een chinees afhaal bakje is van betere kwaliteit plastic.. onderaan heeft zich een ijsklomp gevormd. pak een haardroger en smelt de klomp nu wordt de afvoer weer zichtbaar even doorprikken met bv een vleesspies evt aan de achterkant kan je ook nog het verdamperslangetje schoonmaken. Kan in een uurtje gedaan worden...succes Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loes Geplaatst: 7 juli 2016 Auteur Delen Geplaatst: 7 juli 2016 dank je wel Pieter. dit advies heb ik 2 jaar geleden al opgevolgd. sindsdien geen ijsvorming meer. vriendelijke groet, Loes Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rob Geplaatst: 8 november 2018 Delen Geplaatst: 8 november 2018 Wat de ijsvorming betreft is een fabricage fout. Namelijk het water wat afgevoerd moet worden dat gaatje zit dicht en moet los zijn dus komt het water naar voren er linksboven uit. Bij oude koelkasten ging dat vocht naar de achterkant en kwam dan in een gootje voor koeling. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vaassen62 Geplaatst: 30 januari 2022 Delen Geplaatst: 30 januari 2022 Goh Pieter bedankt voor de tip!! Ik ben al een tijdje "paar jaar" aan het zoeken naar een oplossing. Wijze leer , Samsung komt er hier niet meer in Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.