Ga naar inhoud

LG combi: lekt water, koeldeel vriest


Maarten

Aanbevolen berichten

Rare klacht, en alleen met warm weer:
1. ongeveer 1x per 2 weken een plasje water bij de deur van de vriezer, op de grond
2. koeldeel staat op 4 graden, maar in de groentebak vriest het zo nu en dan (dus in de koelkast, niet in de vriezer)
Zonder enig onderzoekt zegt LG: we sturen technisch bedrijf langs en u bent 170,- kwijt! Zonder uit te leggen wat er speelt en zonder onderzoek te doen.
Dus: wie kan me helpen, wie weet wat er aan de hand kan zijn? Reacties stel ik natuurlijk erg op prijs!
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...
Beste Maarten,

Dit kan veroorzaakt worden door een verstopping in het systeem of een defecte compressor. Als eerste optie raad ik aan om de koelkast geheel uit te schakelen en te ontdooien. Grondig schoonmaken en na 24 uur weer aanzetten. Even de tijd gunnen om weer op de juiste temperatuur te komen.

Succes!

Met vriendelijke groet,
Marvin
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 jaren later...
Klonteren de ijsblokjes in de bak ook aan elkaar? Ontdooien kan natuurlijk maar is niet handig voor het diepvries eten. Wij hebben de ijsblokjes eruit gehaald en de bak laten drogen, opnieuw erin gezet maar dan begint het van voor af aan! In de bak is het 15 graden in de diepvries zelf 22 dus ontdooien zou niet moeten mogen. Maar warmte van buiten? Aukje
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...