Ga naar inhoud

slaat uit en aan


Wiebe

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij helpen.

Mijn Bosch koelvries combinatie van 2002 E nr KGE74420 doet het voor mijn gevoel wel goed. Alleen hoor ik vaak een tikkend/klikkend geluid. Het is net of de koelkast of diepvries aanslaat en ook direct weer uit slaat. Dit kan minuten lang aanhouden. Ik weet dat ie aan vervangen toe is, maar we hebben in de planning om met een jaar of twee de hele keuken aan te passen. Als de koel/vries kast nog een paar jaartjes mee zou gaan, zou mooi zijn. ik wil wel een onderdeel vervangen, maar kom er niet uit wat ik moet vervangen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...
Beste Wiebe,

Een eerste optie is om de deurrubbers van de koelkast goed te controleren. Misschien sluit de koelkast niet helemaal goed meer, waardoor hij steeds aan moet slaan om voldoende te kunnen koelen.

Leg bijvoorbeeld een zaklamp in de koelkast en sluit de deur. Komt er licht naar buiten door de rubbers heen, dan betekent dit dat de rubbers versleten zijn.

Met vriendelijke groet,
Marvin
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...