G.H Sasbrink Geplaatst: 14 juli 2014 Auteur Delen Geplaatst: 14 juli 2014 Mijn koelkast deur sluit niet meer goed van een Polar hoekkoelkast. i Zijn er nieuwe scharnieren voor te koop? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
M.H. Speelman Geplaatst: 28 november 2014 Delen Geplaatst: 28 november 2014 Ik heb ook een kapot scharnier van de hoekkoelkast. Heb je al een adres voor het scharnier ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Geplaatst: 1 december 2014 Delen Geplaatst: 1 december 2014 Misschien kunt u het best contact opnemen met de fabrikant zelf. Zij kunnen u vast verder helpen en zorgen voor nieuwe scharnieren! Succes! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
M.H. Speelman Geplaatst: 20 januari 2018 Delen Geplaatst: 20 januari 2018 Scharnieren zijn te koop bij de Onderdelensuper in Stadskanaal. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
B Geplaatst: 3 december 2018 Delen Geplaatst: 3 december 2018 Welke scharnieren zijn het dan precies.... hoe weet ik welke ik nodig heb. En eventueel een nieuw rubber voor de deur...waar kan ik die halen? Ook de airco.... Wie kan ik daar het beste voor benaderen??? Alvast bedankt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.