Ga naar inhoud

Kleine (inbouw) koelkast


Ric

Aanbevolen berichten

In de keuken van mijn moeder zit een vrije ruimte onder de elektrische kookplaat van 84,5 cm hoog, 92 cm breed en 60 cm diep. Nu wil ik daarin aan de rechterkant een Bosch SPS50E22EU (45 cm brede) vaatwasser plaatsen en aan de linkerkant een kleine (inbouw) koelkast. Maar bestaan dat soort koelkastjes wel? De beschikbare ruimte is dan (HXBXD) 84,5 X 45 X 60. Ik vind tot nu toe alleen vrijstaande koelkastjes, maar die hebben dan waarschijnlijk niet genoeg ventilatieruimte en kunnen hun warmte niet kwijt. Wie heeft er een tip?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen,

Ik heb even voor u gekeken, maar het wordt inderdaad erg lastig om een inbouw koelkast te vinden die binnen deze maten past.
Het komt wel eens voor dat mensen een vrijstaande koelkast inbouwen, hierbij dient echter genoeg ruimte om het apparaat heen te zijn waardoor de koelkast zijn warme lucht kwijt kan. In dit geval raad ik een vrijstaande koelkast af, aangezien de ruimte erg klein is en de ventilatie waarschijnlijk niet voldoende is. Zeker gezien de vaatwasser die ernaast komt te staan.

Misschien kunt u specifiek zoeken naar mini-koelkasten of koelers, vaak zijn deze kleiner en misschien zit er een model tussen dat binnen uw opgegeven maten valt!

Succes ermee!

Met vriendelijke groet,
Marvin
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...