Ga naar inhoud

Wasmachines met warmwateraansluiting


170255

Aanbevolen berichten

Via het filter kan je zoeken op wasmachine met warmwateraansluiting. Daaronder staan 13 machines.
Daarbij ook de LGF148T en de Panasonic NA-148VS4.
Maar wanneer ik bij de handleiding van deze machine kijk dan vind ik daar niets terug over een warmwateraansluiting. Mijn vraag is hebben deze machines wel een warmwateraansluiting?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen!

Goed dat je scherp orienteert tijdens je aankoopproces. Wij geven de specificaties weer zoals we die krijgen aangeleverd van de fabrikant en/of webshops die desbetreffend model verkopen. Wanneer een model net gelanceerd wordt kan het voorkomen dat achteraf blijkt dat de opgegeven kenmerken niet helemaal juist zijn.

Voor beide modellen heb ik gekeken of ze daadwerkelijk over een warmwateraansluiting beschikken. Voor de LG F148T is dit niet het geval, op de website van LG staat dit namelijk niet aangegeven. Volgens Tweakers.nl (over het algemeen zeer betrouwbaar) beschikt de Panasonic NA-148VS4 wel over een warmwateraansluiting. Helaas kan ik hierover niks terugvinden op de site van Panasonic zelf.

Ik raad aan om, wanneer je dit 100% zeker wilt weten, je even contact opneemt met de webshop (in dit geval Bol.com) of Panasonic.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...