Ga naar inhoud

Keuze koeler.. moeilijk!


juff

Aanbevolen berichten

Ik ben opzoek naar een grotere koeler en heb twee modellen op het oog,
de Zanussi ZRA 33101 WA:
http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/ZANUSSI-ZRA-33101-WA,10259,483011,1016227.html?langId=-11

en de
Beko ss137020
http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/BEKO-SS137020,10259,483011,725405.html?langId=-11

Beide bijna gelijk qua inhoud, alleen bij de Beko een tweede groentelade welke me verheugde!
De beko is weliswaar wel wat groter (hoger) maar de Zanussi is breder (wel lager, scheelt 15 cm)
1.54 en 1.70

Energieverschil berekend, komt op ongeveer 12 euro op jaarbasis, nihil dus.

Iemand die me een goed advies kan geven?
Gaan voor indeling? of voor a++ en minder hoogte/maar breder?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen!

Ik denk dat de keuze voor een koelkast heel persoonlijk is. Wat betreft de afmeting is het belangrijk om te kijken naar de ruimte van de plaats waar u de koelkast wilt plaatsen.
Die 12 euro op jaarbasis is naar mijn mening te verwaarlozen, dus zou ik me richten op de ruimte van de koelkast en de indeling. In mijn ogen is de Beko hierin wat handiger. Deze heeft ook een flessenrek waar u handig flessen kunt bewaren en zodoende meer ruimte overhoudt voor andere producten.

Qua duurzaamheid zal het elkaar niet zo heel veel maken. Beko staat over het algemeen er wel om bekend dat er weinig tot nooit mankementen optreden bij hun witgoed producten.

Al met al zou ik voor de Beko gaan, maar uiteraard beslist u uiteindelijk zelf

Met vriendelijke groet,
Marvin
Link naar reactie
Delen op andere sites

hartelijk dank voor uw reactie. Dit waardeer ik enorm!
Ik heb alle voor en tegens afgewogen en ben voor de inrichting en de ruimte gegaan. Een grote koelkast is altijd handig voor een grote hoeveelheid verse producten.
Ik kende het merk Beko nog niet zo goed, dus ben blij met uw reactie.

Ik hoop dat de koeler niet tegenvalt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...