Chris Geplaatst: 19 februari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2015 Omdat ik opzoek ben naar een goede koel/vries combi kwam ik al snel uit op de Beste Keuze, de RB31FEJNBSA. Wat mij betreft in alle opzichten de perfecte koel/vriezer op dit moment. De recensies liegen er niet om! Nu kom ik per toeval de RB31FERNBSA tegen. Behalve een lagere prijs en ingebouwde deurgreep ipv hendel (RB31FEJNBSA) zie ik geen verschil. Het verschil in diepte tussen de FERN en FEJN is de hendel die uitsteekt bij het FEJN model. iets wat in mijn krappe keuken goed zou helpen Wie weet er wat over de FERN en überhaupt de coderingen van samsung? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Geplaatst: 20 februari 2015 Delen Geplaatst: 20 februari 2015 Hoi Chris, Voor zover ik weet is er, op de verschillen die u al noemde na, geen verschil tussen beide modellen. Wel is de RB31FEJNBSA het bekendere model. Deze is veel vaker verkocht en daardoor zijn er ook meer ervaringen bekend. Voor beide modellen geldt dat de gebruikers erg positief zijn! Het verschil in prijs zit hem waarschijnlijk puur in de webshop zelf. Zelfs bij een specifiek model is er vaak een verschil in prijs te zien tussen de verschillende aanbieders. Vaak kan een model koelkast ook goedkoper zijn door een tijdelijke aanbieding van de webshop. Fijn weekend! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chris Geplaatst: 24 februari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2015 Beste Beheerder, Bedankt voor je vlotte antwoord. Het is mij geheel duidelijk en de keuze is daardoor ook gemaakt. Het zal de FERN worden ivm de ondiepte (-6cm) voor de ingebouwde hendels. Ik ben heel benieuwd hoe deze koelkast mij gaat bevallen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Geplaatst: 26 februari 2015 Delen Geplaatst: 26 februari 2015 Veel plezier met uw nieuwe koelkast! Ik ben ook wel benieuwd naar uw ervaring, dus laat gerust een review achter. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.