Ga naar inhoud

Best koelvries combi koelkasten.nl


Chris

Aanbevolen berichten

Omdat ik opzoek ben naar een goede koel/vries combi kwam ik al snel uit op de Beste Keuze, de RB31FEJNBSA. Wat mij betreft in alle opzichten de perfecte koel/vriezer op dit moment. De recensies liegen er niet om!

Nu kom ik per toeval de RB31FERNBSA tegen. Behalve een lagere prijs en ingebouwde deurgreep ipv hendel (RB31FEJNBSA) zie ik geen verschil.

Het verschil in diepte tussen de FERN en FEJN is de hendel die uitsteekt bij het FEJN model. iets wat in mijn krappe keuken goed zou helpen

Wie weet er wat over de FERN en überhaupt de coderingen van samsung?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Chris,

Voor zover ik weet is er, op de verschillen die u al noemde na, geen verschil tussen beide modellen. Wel is de RB31FEJNBSA het bekendere model. Deze is veel vaker verkocht en daardoor zijn er ook meer ervaringen bekend.

Voor beide modellen geldt dat de gebruikers erg positief zijn!

Het verschil in prijs zit hem waarschijnlijk puur in de webshop zelf. Zelfs bij een specifiek model is er vaak een verschil in prijs te zien tussen de verschillende aanbieders. Vaak kan een model koelkast ook goedkoper zijn door een tijdelijke aanbieding van de webshop.

Fijn weekend!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...