Ga naar inhoud

wat doet de schakelaar in mijn koelkast


Jelle

Aanbevolen berichten

Ik heb hier een liebherr ksd 2734-11 glassline staan. Op de thermostaat zit een oranje schakelaar. Wat doet deze. Het is niet het aan en uitzetten van de koelkast. Het is trouwens een koelvriescombinatie met een aparte vriezer waar geen aparte thermostaat in zit.

Op internet kan ik verder ook geen gebruiksaanwijzing vinden. Wie o wie kan mij meer vertellen over deze kast.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen Jelle,

Ik heb even voor je gekeken maar kan inderdaad ook nergens een handleiding vinden. Zelf denk ik dat dit de schakelaar voor superkoelen / snelkoelen is. Met het aanzetten van deze functie koelt je koelkast extra hard (handig voor wanneer je in 1x veel nieuwe levensmiddelen in je koelkast legt)...

Mochten er anderen zijn die een dergelijke koelkast hebben en precies weten waar deze schakelaar voor dient horen we dat graag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...