Marco Geplaatst: 9 juni 2015 Auteur Delen Geplaatst: 9 juni 2015 Goedemiddag, Kan iemand mij helpen aan een handleiding van dit ype koelkast? Volgens mij is de thermostaat kapot in onze koelkast echter ik weet niet hoe ik deze kan vervangen. Bij voorbaat dank. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Geplaatst: 10 juni 2015 Delen Geplaatst: 10 juni 2015 Goedemorgen Marco, Via onderstaande link kunt u handleidingen van Etna zoeken: http://www.etnaservice.nl/download_een_handleiding.aspx Hier wordt echter niks gevonden wanneer ik zoek op 5405N. Als ik de N op het eind weglaat vindt hij wel 2 modellen met 5405 in de naam. Misschien dat 1 van deze koelkasten de juiste is voor u! Wat betreft het vervangen van een thermostaat, vaak is dit een relatief simpel werkje. De thermostaat zit achter een klepje wat met schroefjes vastzit binnen in de koelkast. U kunt de schroefjes loshalen en het klepje eraf halen, dan kunt u de thermostaat weghalen en de nieuwe plaatsen. Vervolgens het klepje en de schroefjes voorzichtig terugplaatsen. Uiteraard verschilt het wel per merk en model waar de thermostaat zich bevindt en welke thermostaat voor dit model geschikt is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marco*67 Geplaatst: 10 juni 2015 Delen Geplaatst: 10 juni 2015 Hallo Marvin, Dank voor je uitleg. Ik had de thermostaat reeds besteld in vanmiddag vervangen, wat inderdaad eenbvoudig te doen was. Ondertussen is het alweer een stuk koeler in de koelkast dus dit was denk ik inderdaad het probleem. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Geplaatst: 12 juni 2015 Delen Geplaatst: 12 juni 2015 Geen dank! Fijn om te horen dat de koelkast weer beter functioneert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.