Ga naar inhoud

Samsung RS23FCM waterlekkage


Alan

Aanbevolen berichten

Ik ben in het bezit van een Samsung RS23 met water dispenser en ijsblokjes maker. Nu lekt aan de onderzijde van het bedieningspaneel precies aan de zijde waar het water toevoerslang is bevestigd, water. Dit paneel wil ik in zijn geheel uit de deur demonteren. Maar na verwijdering van alle zichtbare schroefjes. Krijg ik het niet voor mekaar. Wie weet de oplossing!!
Bij voorbaat mijn hartelijke dank voor je reactie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen Alan,

Ik weet niet precies wat ervoor zorgt dat het paneel niet los komt. Misschien dat u iets heeft aan de gebruiksaanwijzing via onderstaande link:
https://www.gebruikershandleiding.com/Samsung-rs-23-fasm/preview-handleiding-192126.html?page=0029#af29

Wanneer u er echt niet uitkomt is het misschien verstandig om even contact op te nemen met Samsung. Zeker aangezien alle schroeven zijn verwijderd en hij nog niet loskomt is het denk ik niet handig om zelf nog verder te proberen ivm eventuele beschadigingen...

Succes!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...