Dan de Zeeuw Geplaatst: 9 juli 2015 Auteur Delen Geplaatst: 9 juli 2015 Ik heb een Amerikaanse koelkast van het merk Samsung typenummer RSG5PURS1/XEF. Sinds een week valt deze koelkast zonder reden volledig uit. Hij gaat op zwart en doet dus helemaal niks meer. Stroompunt van de koelkast werkt prima dus daar ligt het niet aan. Als de stekker een tijdje uit het stopcontact is geweest en na 1.5 uur weer in het stopcontact wordt gedaan, werkt de koelkast weer voor 1 a 2 uur. Hierna valt de koelkast weer volledig uit. In deze 1 a 2 uur koelt de koelkast zich zelf wel. Ik heb de temperaturen bijgehouden en die zie ik normaal teruglopen. Gister is er een monteur langs geweest vanuit Samsung welke dacht dat het aan de printplaat zou liggen. Deze is vervangen maar heeft het probleem niet verholpen Iemand enig idee wat dit kan veroorzaken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Geplaatst: 10 juli 2015 Delen Geplaatst: 10 juli 2015 Goedemorgen Dan, Mijn eerste gedachte gaat inderdaad ook uit naar de printplaat. Zou zo 1,2,3 ook geen andere optie kunnen aandragen. Misschien toch nog even contact opnemen met Samsung een aangeven dat hun reparatie het probleem niet heeft opgelost, zodat zij kunnen zoeken naar een andere oplossing. Succes! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.