Ga naar inhoud

Kabels aansluiten Whirlpool ART 471/3


phimike

Aanbevolen berichten

Gegroet,

Tijdens het verhuizen is er per ongeluk op de kabel gestaan van de whirlpool ART 471/3.

Hierdoor heb ik natuurlijk geen idee van hoe dit van te voren vast zat.

Ik heb wel een powerpoint presentatie gemaakt waar de componenten duidelijk op te zien zijn. en heb ook de elektrische schema opgevraagd van whirlpool. Maar ik kom nog steeds niet uit met wat op het start relais moet? in de elektrische schema zien we alleen 66 (blue) maar dat zegt nog niet op welke ingang het komt. Ik hoop dat iemand even een blik op kan werpen en mij duidelijk kan vertellen welke nummer welke kabel komt.

http://mab.to/hxbjZttZu

*edit zag dat ik per ongeluk de gecomprimenteerde elektrische schema toevoegde ipv de normale.*
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen!

Vervelend zeg. Handig dat je een duidelijk overzicht hebt gemaakt van alle onderdelen. Zelf ben ik niet thuis in de precieze aansluitingen, dus ik kan je hier helaas geen advies over geven. Ik hoop dat een andere lezer dit wel kan!

Is het anders misschien een idee om de foto's naar Whirlpool te mailen? Misschien dat zij beter kunnen aangeven hoe de bekabeling precies moet worden aangesloten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen Marvin,

Ik heb daar over nagedacht maar denk je niet dat ze mij dan gewoon gaan aanraden om een monteur langs te laten komen?

Ik vond de monteur langs laten komen best prijzig voor een paar kabels aansluiten.
Volgens mij was het rond de 150 euro...


"Geen complexe of onzekere prijsberekening voor de reparatie aan uw apparaat Voor een reparatie aan huis houdt Whirlpool een eenvoudig voorrijd- en arbeidstarief aan. Ongeacht de benodigde tijd, of het aantal bezoeken, zal 1 totaaltarief van ?107.80 berekend worden. In dit tarief zit het voorrijdtarief van ?54.90 en ook de voorbereiding- , diagnose- en integrale reparatietijd. Enkel het forfait voor klein materiaal en de eventueel te vervangen onderdelen worden berekend op de totaalfactuur."
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is inderdaad nogal prijzig om enkel wat draden aan te sluiten ja.
Als ze een beetje welwillend zijn kunnen ze deze vraag ook wel via de mail beantwoorden lijkt me.

Je kunt ook aangeven geen monteur te willen, aangezien de koelkast zelf gewoon prima functioneert. Je wilt alleen weten hoe de aansluiting precies zit, zodat je het zelf kunt doen.

Zou wel heel erg kinderachtig zijn als ze je dan niet verder willen helpen!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...