Ga naar inhoud

waterleiding bevriest


stephan

Aanbevolen berichten

Hallo,
Wij hebben sinds kort een Samsung koelkast RSA 1UTSL, het probleem bij ons is dat we wel ijsklontjes hebben maar geen koud water het schijnt dat de leidingen bevriezen. We hebben de ijskast nu 2x ontdooit en er komt in als we hem opstarten wel water uit en als hij dan weer een paar uur aanstaat geen koud water meer uit.
De Temperatuur staat gewoon op 14 graden.
Wat nu te doen !!!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Stephan,

Komt er dan helemaal geen water meer uit de dispenser, of is dit water niet meer koud en warmer dan het zou moeten zijn?

Als dit probleem zich steeds blijft voordoen is het misschien verstandig om contact op te nemen met de verkoper en/of Samsung. Aangezien je deze koelkast pas sinds kort hebt ga ik ervan uit dat je nog garantie hebt
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Ook wij hebben een Samsung die al bevroren leidingen en waterkoeling heeft vanaf het moment dat de stekker in het stopkontakt ging, het onding hebben wij nu drie weken en Samsung heeft nu de slangen geïsoleerd en water bufferfles onder in het koeldeel vervangen, was een fabrieksfout volgen de monteur. Ook heeft hij mijn instellingen van -20 vries en 4 graden koel gewijzigd in -18 en 5 graden wat mij een slecht gevoel geeft. De hele boel is nu in de 3e week dat wij hem hebben weer stijf bevroren en ga zo weer bellen. Ik heb dus spijt van deze aankoop van 2000 euro.Nooit meer Samsung! Weet iemand de reden van het bevriezen en de oplossing?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...