Ga naar inhoud

opvangbak slang stuk en witte aanslag


sigrid

Aanbevolen berichten

Ik kom er net achter dat mijn afvoergaatje verstopt is/was. Hierdoor is denk ik het slangetje voor de opvangbak gaan scheuren en is het bakje vol met viezigheid. Dat kan ik natuurlijk schoonmaken, maar waar vind ik een vervangend slangetje? Daarnaast zie ik nu dat er witte aanslag zit op de zwarte draden naast het bakje, wat kan dit zijn? En moet hier iets aan gedaan worden? (zie foto) (http://postimg.org/image/rio4vpf9x/
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen Sigrid,

Heb je misschien een merk + model van de koelkast voor me? Dan kan ik even kijken waar ze de juiste afvoerslangetjes hiervoor hebben.

Wat betreft de witte aanslag, ik denk dat dit kalk en/of schimmel is door alle vuiligheid die zich daar heeft opgestapeld. Even goed schoonmaken zal voldoende zijn.

Voor in de toekomst is het handig om eens in de zoveel tijd het afvoergaatje schoon te maken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...