Ga naar inhoud

Koelkastradiator maakt trilgeluid


Leroy

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Mijn via Marktplaats aangekochte koelkastje maakt bij het aanslaan een brommend geluid. Ik heb gemerkt dat wanneer ik mijn hand op de radiator van de koelkast leg, het geluid een stuk minder is. Kan ik een blokje piepschuim of iets dergelijks tussen de achterwand en de radiator of de radiator en de muur doen, zodat de radiator minder trilt, of is dit schadelijk voor de koelkast?

Ik hoor graag van jullie!

Groetjes,

Leroy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen Leroy,

Dat brommende geluid is op zichzelf niks om je zorgen over te maken. De ene koelkast maakt wat meer lawaai dan de andere. Als je een open keuken hebt kan dit natuurlijk wel heel vervelend zijn.

Je kunt prima een stukje piepschuim gebruiken, zolang dit niet te dik is en zorg ervoor dat er niet teveel spanning op het rooster komt te staan. Hij moet niet te beklemd komen te zitten en heeft wel wat vrijheid nodig. Ik denk dat een stuk piepschuim het geluid al een stuk kan verminderen.

Succes!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...