Marvin Grouw Geplaatst: 16 november 2015 Delen Geplaatst: 16 november 2015 Goedemorgen Roelf, Sommige modellen van Samsung hebben slechts 1 thermofuse (enkel in het koelgedeelte). Als er dus niks te zien is bij het vriesgedeelte zou het goed mogelijk kunnen zijn dat deze zich achterin het koelgedeelte bevindt. Heb je misschien een typenummer van de Samsung koelkast? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roelf Geplaatst: 16 november 2015 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2015 Marvin dank je voor je reactie. Ik zie wel allerlei draden lopen maar geen rood zwarte. Ik heb wel foto,s maar weet niet hoe ik die kan sturen. Het is de rl36sbms. In het koelgedeelte zit een luikje maar geen draden. Roelf Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 16 november 2015 Delen Geplaatst: 16 november 2015 Volgens mij kun je foto's plaatsen door deze te uploaden naar het internet en vervolgens de afbeeldings-url via de button voor het invoegen van afbeeldingen bovenaan het venster waar je de reactie typt toe te voegen. Mocht dit niet lukken, dan mag je ze ook mailen naar mgrouw@slimster.nl! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roelf Geplaatst: 16 november 2015 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2015 Marvin, Ik heb enkele foto,s naar je emailadres gestuurd. Roelf Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 16 november 2015 Delen Geplaatst: 16 november 2015 Ik heb ze ontvangen Roelf! Ik ga er even naar kijken en mail je zo terug Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
johann de haan Geplaatst: 14 oktober 2017 Delen Geplaatst: 14 oktober 2017 Hallo, ik heb een amerikaanse samsung koelkast met een aparte vriezer en aparte koeling. Vries gedeelte doet het goed, maar de koelkst koelt niet meer. Is hier iemand die het kan repareren? En kan iemand hem ook aansluiten op het water? zodat wij ook ijsblokjes kunnen maken. Met vriendelijke groet, Johann Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.