Geert Geplaatst: 30 november 2015 Auteur Delen Geplaatst: 30 november 2015 Hallo, ik heb eergisteren mijn koel vries combinatie ontdooit en gistermorgen schoon gemaakt en weer aan gesloten. Sindsdien gaat het alarm piepen af en het stopt niet terwijl hij het naar mijn weten wel gewoon doet. Ik heb de stekker er al uitgehaald en hem met de knop uit en aan gedaan. Ik heb er verder weinig verstand van en hoop dat iemand hier iets weet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AMH Geplaatst: 5 december 2015 Delen Geplaatst: 5 december 2015 hallo Geert, ik heb hier nu hetzelfde, met een siemens, hoe heb jij het opgelost? gr amh Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 9 december 2015 Delen Geplaatst: 9 december 2015 Waarschijnlijk gaat de koelkast piepen als waarschuwing dat de temperatuur in de koelkast te warm is. Dit is in feite logisch, aangezien de koelkast net helemaal ontdooit is geweest. De kast heeft even tijd nodig om weer op de juiste temperatuur te komen. De pieptoon zou na enkele uren weer uit moeten gaan! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.