E.Renes Geplaatst: 26 mei 2016 Auteur Delen Geplaatst: 26 mei 2016 Ik heb een Indesit koel/vrieskast type CAA55, deze geeft steeds een tik. Weet iemand wat dit kan zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 27 mei 2016 Delen Geplaatst: 27 mei 2016 Goedemorgen. Is deze tik pas sinds kort ontstaan? En doet deze zich onregelmatig voor of met ongeveer gelijke tussenpozen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
E.Renes Geplaatst: 27 mei 2016 Auteur Delen Geplaatst: 27 mei 2016 Dit was verleden jaar ook steeds. Ik heb hem van de winter uitstaan, omdat ik hem in mijn chalet heb staan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
E.Renes Geplaatst: 27 mei 2016 Auteur Delen Geplaatst: 27 mei 2016 Hij doet dit niet regelmatig Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.